ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hejsan!

Kategori: Allmänt

Dåligt med updatering idag. Har haft en del att göra.
Bland annat varit ute med Vivi, varit en runda på stan och köpt nässpray åt syster samt städat här hos Vivi. Sista natten nu!
Meningen var egentligen att jag skulle ha köpt astmamedicin till mig själv. Men eftersom jag var så fokuserad på att INTE glömma bort nässprayen till syster glömde jag naurligtvis min egen medicin. Typiskt mig va? Mamma frågade seriöst om jag mådde bra. Haha! Jag mår fin fint! Jag är bara lite glömsk :P

Letar förresten efter en ny mobil. Har fått in klagomål på den jag har.. och ja. Den är lite trasig. Skärmen blinkar vilket kan vara lite irriterande och ytterdisplayen är ett mönster i lila och blått. Så, ja. Jag behöver en ny mobil. Problemet är att jag inte har den minsta lust att köpa någon. Så fruktansvärt tråkigt! Jag kan inte ett dugg om mobiler. vilket bara gör det hela ännu tristare.
Men men, det kommer säkert sluta med att jag köper en mobil som är alldeles för dyr.

Nehepp..
Nämde jag att jag (eller ok, vi) ska ner till Halmstad på torsdag?
Längtar! Ska kika runt i affärer, spendera tid med morföräldrarna och kolla på kassa program på TV:n och möta upp Agneta för lite film. På hemvägen ska vi inom farmor. Vet inte om det är meningen att vi ska utbyta julklappar då. Vad sjutton ska jag lägga assieten jag kommer få? Lådan med de övriga assieterna, kopparna och talrikarna ligger på vinden. Snyggt packeterat i en låda. Blir till att trycka ner den bakom böckerna i bokhyllan där all annan skit ligger.

Nepp.. Nu har jag skrivit alldeles för mycket som ingen kommer orka läsa.
jaja

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: