ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Mean Face Baby

Kategori: Allmänt

haha.. jag älskar det här klippet! =)
Funkar alltid!



Jobbade inte idag, synd för plånboken. Men ganska gött att ha en ledig dag mitt i veckan. Gosade med katten innan jag kravlade mig ur mina varma sköna säng imorse t.ex. Sen städade jag en massa.. duktigt va?! Torkade skåpsluckorna, städade toaletterna, dammsög och våttorkade golven. Kan ju säga att det behövdes med..

Var ute och gick det underbara vädret med.. först en timma själv. Helt superhärligt! Träffade inte en människa att behöva vara trevlig mot heller, bara jag, min mp3 och en massa härlig snö. Känns nästan lite som att vara uppe i fjällen.. tur det eftersom vi inte kommer åka dit i år.
Sen var jag ute ca 30 min med mamma med.

Dansen idag då.. haha!
Shit vad svårt det är.. kanske inte att memorera stegen.. nej. Men att få den rätta känslan..

Nu ska jag strax krypa till kojs.. Ska dock överväga att fixa en matlåda till imorgon om jag ev får jobb... Det är inte mycket mat man får om man äter av maten som serverars på förskolorna. Inte är den speciellt god heller..

/katte

Kommentarer

  • Frida säger:

    Visst, vi kan fika när du kommer till Hstd nästa gång. De va längesen vi sågs nu ju!

    2010-01-29 | 10:43:22
    Bloggadress: http://missfridanilsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här: