ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fighting

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar på den här filmen. Började på den i förmiddags. Bra film!

Channing Tatum är ju ganska söt med, att killen kan dansa också är ju verkligen inte negativt :)

Johanna var här tidigare- eller a. Först gick vi en runda med Fiffi. Antar att det alltid ser lika kul ut när man kommer gående med en häst i "koppel", hihi. :) Knallade hit sen och kollad på två avsnitt av Gilmore Girls. Bara två kvar nu! Shit asså, snart är den slut, vad ska vi då kolla på liksom?!

Har hunnit klippa bror min ikväll också.. hade behövt stryka lite, men det får vänta tills imorgon. Måste nämligen tvätta håret med. Det kan ju behövas. Nu tvättar jag ju bara håret ordentligt med schampo en gång i vecka, de andra gångerna bara sköljer jag igenom det ordentligt och slänger i lite inpackning, så jag ska kanske inte klaga, men ändå. Det tar hundra år för mitt hår att torka, plus att jag ser ut som ett litet troll under tiden.
Men det måste ju göras..

Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: