ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

20 juni 2010

Kategori: Allmänt

Hej gott folk.

Är lite barnvakt idag. Vivi behöver promeneras och få lite sällskap.
Inte mig emot! Sötare och gladare hund får man ju leta efter.
Gick en runda innan vi åkte in till centrum. Jessica Andersson skulle sjunga och Tomas Pettersson snacka. Tyvärr missade vi Thomas.. att vara i tid är inte vår starka sida.. hehe. Men Jessica hörde vi. Inte riktgt min musiksmak kanske.. Inte för att det är någor fel på musiken.






Nu ska vi käka tacos! Mums! Jag älskar verkligen tacos.. känns sådär lagom got och nyttigt. Inte som det jag käade igår precis.. hehe.

Kommentarer

  • Tira säger:

    Svar: Jag såg fram tills brudparet hade smakat på tårtan. Sen va jag så trött. Såg valsen på webben idag. Fint det med :)

    2010-06-20 | 18:28:24
    Bloggadress: http://madebytira.wordpress.com

Kommentera inlägget här: