ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lunch

Kategori: Allmänt

Finns det en speciell tid som man måste äta lunch?
typ inte före klockan elva men inte efter klockan ett? När får lunch-tiden över till mellanmål?
Eller middag?
Dagens fråga.

jaja... jag har precis klämt en god tallrik med broccoli, fetaost och rökt lax. mums! När jag hade släppt av bror min var jag tvungen att åka och köpa tandtråd. Jag knarkar tandtråd. Passade på att köpa en vattenmelon också. Ett sommar-måste! Dock är det inte mycket till sol idag, vilket tar ner stämningen lite. Men fy vad gott det är!

Kommentarer

  • Millah säger:

    Hej :)

    Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

    Kanske finns det något som intresserar just dig.



    Var gärna med :)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

    och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



    Ha det bra :)

    Kramar // Millah

    2010-06-14 | 19:47:35
    Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: