ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hej hej.. hej hej hej

Käkar frukost just i detta nu. Ett viktigt måste.. frukost. Inte dagens roligaste måltid kanske, men som sagt. Ett måste. Käkar ju närstan alltid frukost framför TV.n eller datorn. Mycket roligare då! :)
Försökte äta och läsa samtidigt, men det blev lite knepigt, hehe. Slutade alltid med att jag spillde.

Idag blir det jobb 10-17.15. Sen är det bara hem och byta om inför dansen. Gick igenom koreografin igår kvälll, så det ska sitta nu. Hoppas jag!

off to work

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Tusen tack vännen min :) När jag kommer hem får vi försöka gå ut och käka med :) Och kolla klart på Gilmore någon dag när det regna (eller vad säger jag? Jag har ju semester, det ska inte regna ju!) Läcker'ol får bara 1 dl mineraler kväll och Fiffi får 1 dl mineraler morgon och kväll och så en tuss kvällshö, inga påsar eller nåt, mkt skönt, mkt skönt :)

    Puss

    2010-06-16 | 23:37:33
    Bloggadress: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här: