ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Pannkakor

Kategori: Allmänt

Hellou!

Syster yster ringde mig fem i tio och bad mig möta henne på stationen. Stackarn hade svimmat i skolan. Hon åkte hem för att vila till nästa prov som hon ska ha nu i eftermiddag. Jag passade på att mata henne med pankakor. Blev min frukost. Fick ner en pannkaka. Halsen gör fortfarande ont. Det knäppa är att den gör on fram till klockan fyra ungefär. Sen blir den bättre, inte bra kanske, men bättre. Sen börjar den göra ont igen vid sju snåret. Sjukt irriterande är det iaf.

Jaja..
Ska trycka i mig fler Bafucin och sätta mig ute på altanen och läsa. Jag har ju ingen feber, så det kan inte vara skadligt. Eller?!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jo jag mår rätt bra. Jag har dåligt samvete för jag känner mig rätt lättad, har funderat rätt mycket de senaste månaderna men inte velat erkänna det ens för mig själv, jag menar det är ju ändå 4,5 år av mitt liv! Jag älskar honom över allt annat men vet inte om gnistan finns där mer. Surt att du aldrig blir frisk:(

    2010-06-01 | 11:38:38
    Bloggadress: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här: