ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Thai

Kategori: Allmänt

Blähopp sa den söta lilla grodan..
eller ngt i den stilen sjunger min syster upp med när hon övar med kören. blir bara så att just den raden sätter sig på hjärnan.. mindre roligt. hehe..

Var som sagt i Halmstad i helgen. Trevligt! Fick krama mormor och morfar. Det kan man leva på ett tag, och gå ner till havet. Det kan man leva på ett tag det med. :)
Käkade mormors goda mat med.. hur gött som helst. Min söndag var med andra ord näst intill perfekt. Var dock hemma kvart över elva igår. Ställde mig och hackade sallad att ta med som lunch till jobbet.
Jobbade halv åtta till fyra idag. Fick med andra ord sex timmars sömn, vilket var lite lite, kände jag. Men det funkade. Tog en kopp kaffe med mamma efter jobbet, sov en stund och tog en promenad. Det bästa var nog duschen efter promenaden dock. :)

Käkade thai, eller det kanske ska vara kinamat? Skit samma! Åt iallafall sjukt god mat med Johanna ikväll. Trevligt sällskap, gött väder och god mat. Inte mkt som slår det inte! :)

Ska glo lite på youtube innan jag somnar.
Ha d !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: