ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tiisdaag

Kategori: Allmänt

hallå hallå

Jobbade inte idag. Eller igår ska det väl vara.. klockan är efter tolv. Skitsamma. N fattar ju ändå.
Var dock hundvakt idag med. Drog mig ur sängen imorse. Bokstavligt talat.. var så fruktansvärt trött! Packade ändå in matkassar, kassar med färdiga förpackningar samt mig själv i bilen och körde ner till Vivi för en morgonpromenad. Hade egentlgen bara tänkt gå en halvtimme, men det vwr så stört skönt väder och helt underbarrt gött att gå så rundan blev på över en timme istället. Passade på att låta vovven bada innan alla andra kom ner till sjön.
Bytte om hos Vivi och åt lite frukost. Sen körde jag och handlade. Shoppade mat för 1200 spänn. Inte illa! Det absolut tråkigaste är dock att trycka in allt i kyl och frys. :( Men det fick plats! Sedan väntade lite lunch innan jag knallade ner och hämtade Vivi.
Blev tre ordentlga promenader för oss två idag. Gött! :)

Den här videon visade mamma mig idag:




Vad säger ni?
Skulle ni villja ha det så på ert bröllop?!


God Natt!

När man vet alla svaren, har man inte ställa alla frågorna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: