ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

15/3 - 2010

Kategori: Allmänt

hellou.

Har precis bestämts att jag ska vara hundvakt mellan den 23:e april till 1:e mars.
Me like =)
Så SJUKT gött att få röra på sig varje dag. Den hunden går ju inte att trötta ut heller. Så man kan promenixa i flera timmar.



Diskuterade lite melodifestival med Johanna. Tycker till exempel att den här låten är riktigt kass.
Roligt framträdande kanske.. men vad är egentligen poängen i texten?


Dansade idag och nu är jag lite halvsnurrig i huvudet..
Hoppas vekligen jag kan banka in skiten i huvudet.. inte kul att se ut som en idiot på uppvisningen.. hehe

Ska kolla klart på ngn av filmerna jag har börjat på nu..
Egentligen borde jag läsa lite i min dåliga bok så jag kan börja på en av de nya böckerna jag köpt.
Men jag pallar inte! Inget kul att läsa en tråkig bok...

/Katte

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Måste säga att den blir bättre när man lyssnat på den ett par gånger i alla fall:) Årets var värre:P

    2010-03-17 | 14:46:30

Kommentera inlägget här: