ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

God Förmiddag

Kategori: Allmänt

Som vanligt ringde klockan halv sju, men var det någon som ringde till mig? Icke!
Inte för att jag hade räknat med det heller..

Ska strax ställa mig och stryka lite. Plockade nämligen ner tvätten för en stund sen och såg att stryk-högen växte drastiskt. Så det blir till att släpa fram strykjärn och spendera en timme med att stryka, vika och sortera. jag brukar dock alltid stå framför TV:n. Det är liite roligare då :)

Funderar på att baka en sockerkaka när  jag kommit hem från promenaden med Vivi. Ska gå bort dit efter stryktvätten ser ni. Var ett tag sedan jag var ute  med henne, så tänkte passa på nu när jag inte har ngt jobb.
Eller så blir det att vi tar våfflor när mamma kommer från jobbet. Det var ju våffeldafn igår, men hur många våfflor åt jag?! Ingen. Skandal. Har nog inte hänt förut. Men då gick vi alltid hem till mormor och käkade våfflor. Lite svårt att gå hem till mormor nu..

Nepp.. ska skriva lite på mitt personliga brev. Sen var det stryktvätt ja..

ha d!

/ Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: