ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Natt

Kategori: Allmänt

Sedan jag skrev sist har jag:
-jobbat
-promenerat
-druckit kaffe
-ätit middag
-städat kattlådan
-tvättat håret
-borstat håret
-samt glott på TV

Om jag får säga det själv är jag mycket nöjd med att ha tvättat håret. Fasen vad trist det är!
Det inte bara tar en halv evighet att tvätta, sen måste jag borsta igenom det också. Vid det laget kan jag lika gärna ta fram damsugan och damsuga rummet med. Allt hår som inte lossnade vid tvätten ligger numera på mitt golv. Superkul.

Nä, ska sluta klaga.
Lördag ser ut som följande.
Frukost. Mocka. Städa hos A + M. Laga mat med mamma.

najs najs,

Förresten! Någon som vet någon bra och inte alltför dyr mobil? Min tackar för sig vile dag som helst..

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: