ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

hejsan!

Jahapp.. vad händer hos er idag då?
Kan ju själv erkänna att hos mig händer det inte mycket. Mobilen ringde halv sju imorse. Brukar sätta den på hlv så man hinner vakna till innan de ev ringer in en. Men ringde någon? Icke. Är llite orolig för att jag kanske fortfarande var prickad på vikarielistan. Hade ju egentligen jobb idag, men det sket sig.
Det är nästan mer irriterande när de ringer och jag INTE är avprickad fast jag egentligen skulle vara det. Då blir de sura på mig, som om det är mitt fel liksom! Jag bokar ju inte direkt upp migsjälv.

Har fixat min mobil, så nu kan jag sms:a! Det bästa är att jag fixade det helt själv! =) En Nokia 6760 blev det. Än så länge tycker jag om den!

Ska se om mamma är vaken så vi kan se på film, annars blir det nog en promenad.
I eftermiddag ska jag handla.. fy vad kul...

/Katte

Kommentarer

  • Juliusbenedicte säger:

    Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

    2011-03-21 | 17:43:41
    Bloggadress: http://juliusbenedicte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här: