ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndags-slapp

Kategori: Allmänt

Tjena mittbena.

Idag har jag inte ansträngt mig speciellt mycket vill jag lova. Hur underbart som helst!
Skön sovmorgon, god frukost som jag åt sittandes på trappan. Inte alls fel det inte =)
Promenixade en runda på sisådär 70 minuter. Mamma hade fixat ihop lite lunch som avrundades med en kopp kaffe och en semla. Gött!

Annars har jag inte gjort så mycket. Försöker få mig att damma rummet. Men det är tråkigt! Kan jag ju göra imorgon istället. Varför inte liksom? Varför göra idag vad du kan göra imorgon?!

Ska kolla lite på ett av mina senaste filmköp.
PUSH
Bra film! =)

Ha d

/Katte

Kommentarer

  • Steinarmona säger:

    Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

    2011-10-28 | 09:49:05
    Bloggadress: http://steinarmona.blogocial.com

Kommentera inlägget här: