ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Vindruvor

Kategori: Allmänt

Visste ni om att jag älskar vindruvor? Gröna ska det vara, helst.
Var på maxi tidigare idag och kunde inte låta bli att köpa med min en klase hem. Så gott!

Ser fram emot morgondagen. Jobb 8-16 i VB. Nära och bra!
Mamma har lovat att dricka kaffe med mig. Underbart! :) Har inte druckit kaffe på hela helgen.
Om jag ska vara ärlig har jag abstinens. Inte bra. Men vem kan leva utan kaffe?!
Kan ju säga att det är tur att jag får kaffe på jobbet!

Sitter som vanligt och kollar klipp på youtube. Kan man vara beroende av den sidan?
Jag är nog det... hehe. Är det töntvarning på det?!

Ska knapra i mig några vindruvor till och skissa klart på en skiss som fasen aldrig blir klar.
Har hållt på med den i veckor nu.

God Natt!

//Katte

Förresten
IMORGON ÄR DET DANS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: