ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hallå igen

Kategori: Allmänt

Har varit hos min fina vän Johanna för några avsnitt av Gilmore Girls. Inte många kvar nu!
Tyvärr råkade jag se slutet på youtube, eller iallafall ett klipp från sista avsnittet.. vilket suger hårt. Men men.. det gör ju inte det hela mindre spännande! =)
När jag gick hem insåg jag hur gött väder det var ute, så hemma bytte jag om snabbt och gick en runda. En liten en, visserligen, men någon måtta får det vara. Dessutom, med handen på hjärtat, hur mycke jag än älskar att vara ute och gå på natten, så är jag faktiskt mörkrädd. Inte allför roligt att gå själv då.. hehe.

Ska tönta mig lite nu och kolla på kvällens avsnitt av Så Ska Det Låta.
Mamma, syster och jag ska visserligen in till stan en runda imorgon, så får försöka gå och lägga mig i hyffsad tid.
(yeah , good luck with that)
Ska försöka hitta ett par leggins, i nuläget har jag ett par, inte bra.

God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: