ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Här ska det vara en fyndig rubrik

Kategori: Allmänt

Nej, jag orkar sällan hitta på en bra rubrik.
I skolan lärde man sig att rubriken ska fånga läsaren.. jaja.
Varför inte bara hålla sig till något enkelt och skriva "måndag" när det är måndag och "tisdag" när det är tisdag osv. Informativt, så alla vet vilken dag det är.. vill man kan man ju lägga till datum också. Pedagogiskt och bra =)

idag är ännu en slapp dag. Käkade frukost med mamma, tittade lite på "barnen i bullerbyn".
Det var längesedan jag såg det! Gick en runda, drack kaffe, hängde upp tvätten och plockde ur diskmaskinen... och nu sitter jag här!
Funderar på om det är någonting jag borde göra.. Det finns det säkert.. hehe.

Ha d


Avslutar detta inlägg med en fräckis:

En pappa frågar sin 10 årige son om han vet något om blommor och bin.
Jag vill inte veta, lova att du alrig kommer berätta något för mig, snyftar pojken.
Pappan blir väldigt fundersam och undrar vad som står på.
Men pappa, när jag var 6 år berättade du att tomten inte fanns. När jag var 7 berättade du att påskharen inte fanns. Om du nu ska berätta att vuxna inte knullar på riktigt, så har jag inget kvar att leva för..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: