ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hellå!

Kategori: Allmänt

Man ska inte sätta sig ner, då inser man hur trött man är.. hehe-
Ska snart dricka kaffe och käka kladdkaka med mamma. Göttans! =)

Var ju i stan en runda.. kom hem med två linnen.
Ett svart, håll i er nu, ett rosa! Det första rosa plagget.. nånsin?
hehe.. men jag gillar färgen.. faktiskt.


Taaadaaa!!

När vi kom hem plockade jag ur diskmaskinen och hängde upp tvätt. Vad min mamma och syster gjorde?
Pratade i telefon. Jag hann även med att hacka alla grönsaker till kycklingsalladen innan de behagade dyka upp.. Trevligt va?


Ser kanske inte mkt ut för världen, men sjutton vad gott det var!


Så här såg förresten jag ut idag:

Jacka - London
T-shirt - Cubus 145 :-
Väska - Thailand
Jeans - JC - 20:- (eller, det är vad de skulle ha kostat.. men tjejen i kassan gav mig för mkt växel tillbaka, så jag fick 20 kronor mer än vad jag betalde, alltså fick jag 20 spänn för byxorna :) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här: