ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

I mitten av arbetsveckan

Kategori: Allmänt

Hallå!

Idag är det onsdag. Lilllördag för några av er kanske?
Sitter med min filtallrik och peppar för att gå och jobba. Vädret verkar gött idag, har inte varit ute men termometen visar på femton grader och visst skiner solen :) Får se hur länge det håller i sig.. igår var det solsken när vi var ute med ungarna på gården, men när jag gick till stallet regnade det.

På tal om stallet.. Johanna, missförstå mig inte, Du vet att jag tycker om båda dina hästar! Men när jag mockat klart tänkte jag bara gå ut och hälsa på dem lite. Läcker´ol kommer ju fram och hälsar, men biter tag i min mp3-sladd och vägrar verkligen släppa.. hehe. Väldigt puckat av mig att inte stoppa ner sladden först, visserligen. Men han är för gullig. Fiffi vägrar att ens se åt mitt hål.. typ. Hinner inte ens fram till hagen innan hon vänder och går mot andra hållet.. hehe. Sådär demonstrativt. ;) Det är tacken det för att man precis slitit för att mocka! ;)
haha.. Att man sen inte kan vara sur i mer än fem sekunder för att de är så söta är en annan sak!

Nej, nu ska frukosten ätas upp.
Jobbar 09.30 - 17.00.

Ha d!

Kommentarer

  • alex säger:

    Hej!

    I min blogg lottar jag ut ett presentkort för 1500 kr som fungerar i runt 150 butiker där H&M GINATRICOT BIK BOK är några utav dem..

    Var med och anmäl dig på min blogg nu ! :D



    Kram

    2010-05-19 | 15:02:06
    Bloggadress: http://stockholmshetaste.se
  • stephanie säger:

    hejsan.här är det absolut ingen sol.alldeles grått.allt bra med dig.kram

    2010-05-19 | 15:59:54
    Bloggadress: http://steffiis.blogg.se/
  • Emmelist säger:

    ja imorse så regnade det här... å nu är det stekande sol igen :P

    2010-05-19 | 17:51:48
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Om det hjälper så är hon lika bitchig mot mig tyvärr:P

    Tack för hjälpen, hade fårr mocka kvart i tolv annars.. Puss

    2010-05-19 | 21:39:43
    Bloggadress: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här: