ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Jag ger upp

Kategori: Allmänt

Ibland undrar jag varför jag fortsätter bry mig?
Varför inte bara slå dövörat till?
Det spelar ju ändå ingen roll vad jag säger eller hur jag gör.
Hur mycket jag försöker vränga ut och in på mig själv.
Skulle det inte bli rätt är det ju ändå bara mitt fel.
Problemet är att jag måste, jag är en sån som fortsätter.
Reser mig upp, borstar av mig och fortsätter.
för det är ju mitt jobb..


Äh, lyssna inte på mig... har man haft en dålig dag så har man haft en dålig dag.
Nu ska jag sova.

God Natt!

Kommentarer

  • Emmelist säger:

    kul att du var med i positiva tävlingen! ligger och läser igenom alla bidrag nu och man blir bara så glad av alla fina ord :D vinnare publiceras strax :)

    2010-05-13 | 12:21:40
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: