ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

godmorgon godmorgon!

käkar frukost.. Inte min starka sida, men behövde inte gå upp förren åtta idag. Så då funkar de mkt bättre =)
Ett tips som jag brukar göra för att frukostätningen ska gå lättare, är att hämta frukost så fort jag vaknar. Sen tar jag med mig filtallriken eller mackorna med mig in på rummet och äter medans jag klär på mig och sitter framför datorn.
Så fokuserar man inte på själva maten.

Jobbar sent pass idag. 9.30 - 17.15. Inte den roligaste tiden at jobba.. om du frågar mig.
Eftermiddagen kan bli lite seg om det är trist väder, eller om man har llite barn.
Men men.. Ska ju inte klaga eftersom jag jobbar fem minuter från jobbet den här veckan.

Nä.. dax att klä på sig!

Kommentarer

  • Emelie <3 säger:

    Hej!

    Nu har du Chansen att bli veckan blogg hos mig! Anmäl din blogg i kommentarerna . Tävlingen avslutas imorgon klockan 12.00



    Kram // Ämmii

    2010-05-17 | 16:28:06
    Bloggadress: http://ammis.se

Kommentera inlägget här: