ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisssssdag

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!

sitter med jobbets dator :)
Kom hit strax innan klockan sju... sedan dess har det bara kommit en liten kille.
najs =)
Resten kommer nu, eller borde komma nu.. Vi ska ha 12 kids till frukost.
Ska börja  plocka fram så smått..

Ieftermiddag blir det shopping med familjen. Ska bli intressant att se om jag kommer hem med någonting.
Vanligtvis hittar jag en massa eller ingenting... hehe. Bror min brukar kunna övertala mig ganska bra visserligen. :)

back to work!

/Katte

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ja, satt och tänkte på det häromdagen! Är ju som bekant rätt mycket nu men vi kanske kan ta det om typ tre veckor, då har jag gått ur skolan och har semester=) Vad tror du? Kinamat är ju väldigt smaskigt...=)

    2010-05-04 | 22:54:14
    Bloggadress: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här: