ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Efter dansen

Kategori: Allmänt

pumpar musik på högsta (nä, men nästan) volym just nu. Syster lägger sig snart och då måste jag sänka volymen. Är det bara jag eller är vissa låtar inte lika bra om man inte har lite tryck på volymen?

dansen gick helt ok för övrigt. En koreografi är vi dock sjukt osynkade i. tråkigt. Men uppvisningen är först den andra december, så vi kan ju hoppas vi sätter det tills dess! Eller hoppas. Vi MÅSTE sätta det då. jag gillar inte att ställa mig på en scen och inte vara ordentligt förberedd.

funderar på att gå en runda. Har låten i mp3:n och ibland sätter sig stegen och rytmen om jag går samtidigt. Börjar sent imorgon så jag behöver inte sova än på ett tag :)

peace out så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: