ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lite halv död..

Kategori: Allmänt

Känner mig lite halvdöd just nu. Vaknade när klockan ringde tjugo över sex. Som vanligt när jag börjar tidigt sover jag lite halvrisigt... konstigt egentligen. Jobbet rullade på ganska smärtfritt. Gjorde dock en tabbe som grämer mig fortfarande. Jaja.. shake it off and move on.. right? Mamma åker till Egypten imorgon. Så hon hde bestämt att vi skulle fika när jag slutat. Inget fel med det inte!

annars har jag inte gjort så mycket. Har dock klurat ut en mat-lista inför helgen. Lika bra att planera in i tid.. funkar inte att ställa sig när man är hungrig och fundera ut vad man ska äta. Då blir det bara något onyttigt ;) Nä.. nu står det kycklingsallad, köttbullar och tacos på menyn! Mums! Tack o lov för att mina syskon går i skolan under veckan.. hade fasiken inte pallat att laga mat två gånger om dagen.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: