ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördagen

Kategori: Allmänt

Hallå!

Har ju spenderat ungefär ett och ett halvt dygn i Halmstad. :)
Svängde inom farmor på vägen ner för lite god mat. Tror aldrig jag har gått hungrig från farmor. :)

Lördagen har varit sådär gött slapp. Har dock hunnit med en promenad med mamma och Mimmi vid havet i Tylösand. Så härligt att gå vid havet! Piggar alltid upp. :) 
Mormor fyller år idag så henne hade vi kalas för också. Sju sorters kakor och tårta. Man går inte direkt hungrig från mormor heller!
Jag fick äran att köra hem. Ingen trafik alls på vägarna i princip så det gick hur smidigt som helst. det bästa var nästan att mamma sov större delen vilket innebar att hon höll tyst. ;)

Nu ska jag packa upp det jag hade med mig och sen ska jag sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: