ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hejsan hejsan

Vad fasiken gör människan uppe fortfarande en sketen torsdags-kväll kanske ni undrar nu? Jo, då kan jag meddela att jag börjar inte förrän halv elva imorgon! Vi har bara åtta barn eller något så jag fick ta lite sovmorgon. Göttans! Fick ju jobba över en del förra veckan samt i onsdags.

har ju dansat idag! :) Även där fick jag jobba över! ;) Körde en extra timme på natachas timme. Behövdes men fasiken vad kul det är!

Nu sitter jag dock här och är allmänt skitsur eftersom halsen börjar göra ont och näsan min snorar igen. Jag har fan inte tid att vara sjuk!!!! Ska sova nu och sova ordentliga åtta timmar hade jag  tänkt. Te och apelsiner till frukost kanske, och mycket sömn och vila i helgen. Det har varit lite dåligt med det på senare tid. nu är ju dock mamma hemma igen så jag kan slappna av när det gäller syskon, hushålsarbete m.m.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: