ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Skor

Kategori: Allmänt

En sak som jag gör är att jag alltid sliter ut mina gympadojjor, eller walking-shoes. Och då menar jag inte att jag sliter ut dem efter ca tre år eller så. Nä, mina förra höll typ tio måndar, och då är det medräknat den perioden under vintern jag inte ens använde dem eftersom jag inte ville frysa tårna av mig. De slits liksom framme vid tårna och alltid på nästan exakt samma ställe. Har andra skor som också nötts ner där.
Låter kanske inte som något problem egentligen, men eftersom jag har sjukt svårt för att hitta snygga och bra skor att gå i som passar är det ett dilemma varje gång jag måste köpa nya. Att köpa ett par skor för 1500 är inte jättekul. Speciellt inte med tanke på att jag kommer få köpa nya inom ett år. Sist hittade jag dock ett par skor på rea för 300. Det gillas skarpt! :)

Vart ville jag komma med det här inlägget då?
Ingen aning..

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, du är söt! När slutade du imorgon sa du? Kom på att jag har rep klockan halv sju, hinner vi gå innan det? Eller ska vi ta det på onsdag förmiddag istället? Himla tråkigt att det blir så mörkt nuförtiden :(

    2010-10-18 | 19:15:25
    Bloggadress: http://johannamariaeriksson.wordpress.com
  • Johanna säger:

    Nä-ä! Det här är hopplöst! Torsdag då?

    2010-10-18 | 23:08:03
    Bloggadress: http://johannamariaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: