ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

g'night

Kategori: Allmänt

Man inser att man pratar fort när mamma och jag har en konversation och Håkan, som sitter mitt emot, inte har en aning om vad vi säger. hehe

Jobbade inte idag. Skänt med en ledig dag, speciellt på en fredag! Då blir helgen så mycket längre! :)
Har varit hos tandläkaren, inte ett enda hål i hela mitt liv, måste säga att jag är liite stolt över det! Klippte Inger och sprang en runda på stan med mamma. Shoppade baby-kläder till vår granne som fick en liten flicka i söndags. Handlade lite mat och körde hem. Blev hamburgare till  lunch. Inte fel det inte! Sen käkade vi en jiddrans massa godis och kollade på "Mr and Mrs Smith" Bra film det där!

Ska arvrunda kvällen med lite småplock samtidigt som jag ser den här filmen.


God Natt!

Kommentarer

  • Fritzl säger:

    Katte, joina filmtipset.se och ta upp kampen om att ha flest betygsatta fillmer. Så mycket som du ser borde du ju kunna hävda dig hyfsat. Åtminstone mot mina mediokra stats. The battle is on!

    2010-09-04 | 01:24:00

Kommentera inlägget här: