ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hemma

Kategori: Allmänt

Hemma efter en sjukt rolig kväll.
Linda firade sin 25 års dag med fyra av sina kompisar. Så syster och jag var där och hjälpte till.
Trevliga människor ocg gött käk. Me like. Är dock sjukt svettigt att stå i ett kök och diska efter 65 pers.. !

Nu ska jag sova så man orkar göra ngt imorgon!

kramar


Det här inlägget skulle såklart varit uppe när jag skrev det halv tre i natt. haha.. jag var nog tröttare än jag trodde med tanke på att jag var säker på att jag klickade på "spara och publicera". jaja... ni får det här ovan.

Sitter och kollar på "här är ditt liv, Kjell Bergqvist" Mamma pratade om det när vi käkade frukost för nån timme sedan så jag var tvungen att se det.
Ska dock pausa den nu och kolla på reprisen av Idol. Och väcka bror min!

/katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: