ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Dansuppvisning

Kategori: Allmänt

Hej!

Ingen uppdatering alls igår.. dåligt, jag vet. Hade dock inte tid med något onödigt häng framför datorn! VFU fram till 16.00. Åkte hem och kramade min mamma och Tea som kom hem från Thailnad. :)
Jag fick en snygg väska och ett linne.. tack snälla!
Sedan vart det bara att packa väskan o dra till Allebika. Genrep! ;)

Sen plattade jag håret o stupade i säng.

Idag vart det VFU från 07,30 - 14.00.. Knallade inom stan och mötte upp alex, karin o natascha. Danslärarna skulle fixa danskläder. Efter lite fram o tillbaka blev det ett par lacktights. Nice faktiskt! Trodde verkligen inte jag skulle trivas i dem.. Men det funkade.

kaffe med mamma innan Allebike.
dansuppvinsming! Efter min första dans, som var lärarnas släppte nervositeten. Jisses vad stolt jag var över mina och Alex danselever! :) Så sjuuukt grymma var de!
Mina danser gick bra de med! Några små missar men det var helt OK ändå!
Kommer sakna dansen så mycket!


Nu ska jag stryka lite innan jag somnar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: