ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 22 april 2011

Kategori: Allmänt

Det är ju egentligen lördag nu.. precis inkommen från sista runda med vivi.
Jag tror jag skrev ett inlägg tidigare idag men glömde att publicera det.. suck.
Min dag har iaf varit ganska slapp.. Är ju hundvakt så började dagen med en rejäl frukost innan jag hämade Vivi och gick en runda. Svängde inom och städade. Tog med mig Vivi hem också satte vi oss på altanen och käkade våfflor. Jag gillar våfflor. Bättre än pannkakor! Big time.

Gick en runda genom skogen. Blev lite sur över att vägbygget pajjade min gamla runda.. men å andra sidan var det helt underbart i skogen idag. Nyhuggna träd som doftade skog och vår. När vi kom hem från den promenaden så ställde jag mig och lagade tacos. Om man nu kan kalla tacos matlagning? Haha.. så extremt enkelt så att det nästan är löjligt. Men gott är det och det är ju huvudsaken! Åt med bror min ute.

Gick en runda till med Vivi innan jag tömde diskamaskinen och packade in mig själv, hunden, en matkasse och sängkläder i bilen och körde bort till Vivis.
Kvällen gick up på att mumsa kladdkaka och läsa blogga, kolla på film och inte göra något vettigt alls. Har som sagt precis kommit in från sista nattrundan så nu ska jag sova! :)

God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: