ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 16 april

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Segt med skrivna inlägg här idag. Sorry!
Har haft en allmänt seg dag faktiskt. Har pluggat lite men mest slappat. Var upp vid nio. Hade ju planerat in en del att göra men det sket sig. Surade ihp efter det faktiskt.
Tillät mig själv att ha en dag när jag inte behövde göra en massa måsten. Har varit ensam hemma större delen av dagen med. Bra. Jag hade ändå inte varit något trevligt sällskap känner jag. Har hunnit med att vika lite tvätt, fyllt och tömt en maskin disk och tagit en promenad.

Har fokuserat hela dan på att inte gå tillbaka till det stadiet jag var i förr.. Så lätt hänt att hamna i den cirkeln igen. Jag pratat i gåtor nu.. märker det. Men jag orkar faktiskt inte förklara.. hehe.

Har suttit o kollat klipp på youtube på "soldiers returning from Iraq and afghanistan" .. Så fint! :) Blir ju lite tårögd här jue.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: