ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 30 april

Kategori: Allmänt

hej!

Igår hände verkligen inget superintressant. Så därför blev det inget bloggande. Var lite halvseg efter min VFU med.. började tidigt två dagar i rad. Inte van vid det. Men ganska gött att sluta tidigt en fredag! :)
Blev duschad i sandlådan minst tre gånger igår.. två gånger i torsdags. haha.. Yrkesrisk kanske?!

Igår knallade jag inom stan på vägen till tåget.. eller. Jag måste ju gå igenom stan för att komma till tåget, men igår svängde jag inom några affärer. Har ju letat efter ett på snygga jeansshorts. Men jag hittar verkligen inga! Har seriöst provat mins tio par.. utan framgång. Igår blev jag lite sur och tröstshoppade ett bar byxor irstället. Kan visa dem sen.

Idag har jag en lugn o skön dag här hemma. Har ätit en god frukost, gått en liten runda och nu har jag mest bara legst ute i solen och läst klart en bok. Nr 14 av 47 i serien. Ska börja på nästa nu! Den serien är så fruktansvärt beroendeframkallande..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: