ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

min lördag ?

Kategori: Allmänt

Eftersom inte lördagen är förbi än så kanske rubriken är lite vag.. Men tänkte ändå lägga upp dagens schema.
Eller schema och schema.. har punktat upp vad jag skulle behöva (och vilja) göra idag.

-Inte helt planerat men mycket behövligt var att tvätta.. så det börjad med. Tror dock att det enda som är mitt i den där tvättmaskinen just nu är ett par strumpor.. hehe.
-Ska strax äta frukost och sen blir det nog en promenad. Förut åt jag frukost efter promenaden men fixar inte det längre.. konstigt nog.
-Funderar på att dra en snabb vända på stan sen.. Man kanske hittar något roligt?!
-Dagens lunch blir pasta med någon form av sås.. Vi har nämligen både färsk pasta och matlagningsgrdädde som behöver användas.. :)
-Ikväll ska jag bara slappa... :)

mellan ovanstående punkter tänkte jag klämma in lite plugg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: