ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 20 april

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Är riktigt trött.. vete katten varför. Kanske sover lite för lite. Kan nog skylla på att jag tar på mig en jiddrans massa onödigt bara för att mamma inte är hemma. Mitt eget fel, visst. Men är man äldsta barnet och alltid blibit tillsagd att ta hand om sina syskon så sitter det liksom i.

Min dag då:
Har varit i skolan, seminariet började egentligen vid ett, men min projektarbetsgrupp valde att åka in med nio tåget och snacka ihop oss. Gött att ha det mesta av grunpelarna avklarade innan VFU:n. Inte för att vi är klara på något sätt, men vi har grunden att stå på.

Satt på seminarium sex fram till klockan 16.00, sen tog jag 16.17 tåget hem. Skulle egentligen ringt mamma men det funkade inte. Satte mig ute och läste en stund. Isfolket går ju inte att slita sig ifrån! :)

Eftersom jag är ledig imorgon tänkte jag vispa ihop en våffelsmet ikväll att ha till frukost imorgon. Nyttigt? nä.. men gott! ska bara se till att vi har tillräckligt med mjölk.. Varken jag eller bror dricker mjölk eller lagar mat med mjölk.. så det köpte jag inte hem sist jag handlade.

Nä, fy vad ointressant inlägget blev.. Ska se om diskmaskinen e klar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: