ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 6 april

Kategori: Allmänt

Hej!

Så.. vad har ni haft för er idag?

Själv fick jag reda på igårkväll att jag kunde få jobba några timmar idag. Inte fel det inte.. så jag gick upp halv sju imorsen. En timme senare var jag på jobbet. Kort dag dock, slutade redan vid ett. Utan rast dock men det är nästan jobbigt att ha rast när man slutar så tidigt. Finns liksom ingen anledning till att ha rast då.. man drar bara ut på tiden inna man får gå hem. Gött att jobba lite dock.. pengar är alltid pengar..
Knallade bort till stationen men missade tåget med typ en minut. Hemmakväll ligger ju ganska nära.. hehe.

Kom hem och tog det lite lugnt. Städade lite på mitt rum. Har kokat broccoli åt H o ska strax ställa mig med en hög stryktvätt. Mindre kul men eftersom jag har en sockerkaka i ugnen kan jag ändå inte ut o gå, som var planen egentligen. Så jag stryker nu och går sen! Vad sägs om den va?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: