ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 19 april

Kategori: Allmänt

Hej!

Jag har jobbat idag! :)
på ett av mina gamla goa ställen.. superkul! De hade påskfest idag, jag försökte hitta lite påskkläder igår men det gick inte så bra.. Hittade en kjol och en tunika.
Heel underbart väder idag med ju! :) Började tio och började med att vara ute hela tiden fram till lunch. Var inne mellan lunch och mellanmål. Jag sprang hem på rasten och hängde upp en maskin tvätt, lite duktigt va?! hehe
Var ute från mellanmålet tills alla barnen hade gått hem. Jag skulle egentligen gått hem sist, vid fem, men sista barnet gick strax efter fyra. Inte mig emot! Så jag kunde lugnt plocka ihop o kila hem.

Har sedan dess inte gjort så mycket.
Gått en runda, fixat matlåda, pratat med mormor i telefon och klippt bror min.
Nu ska jag strax sova.
Händelserik eftermiddag? Nä-- inte direkt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: