ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 21 april

Kategori: Allmänt

God förmiddag på er!

För en gångs skull kan jag meddela att jag inte är speciellt ledsen för att solen inte steker ute. Det blev nämligen lite ändringar i planerna idag. Tanken var att jag skulle sätta mig ute och läsa Liedman.. Dock måste jag åka in till veterinären med Maggan. Hon har hoppat på tre ben nu sen i tisdags kväll. Ringde veterinären i morse som gav mig en tid klockan 12. Hoppas det inte är något allvarligt.. men det tror jag inte. Hon äter och dricker som hon ska. Måste bara kolla upp det så man vet.'



Har precis ätit frukost och ska släpa ut skräpet till bilen. Kan ju lika gärna svänga inom maxi en snabbis och slänga skiten när jag ändå kör förbi.

dags att ta tag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: