ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 7 april

Kategori: Allmänt

Solsken!!
Vad glad jag blev när solen började skina. Riktigt härligt!
Tog lite sovmorgon idag. Inte planerat men eftersom jag fastnde i min bok igår.. (nä, inte kursliteraturen, tyvärr) Somnade jag inte förren närmare två tiden. Så klockan ringde vid kvart över nio imorse. Käkade god frukost, gjorde den vanliga bloggrundan och hängde upp en maskin tvätt. Fixade den broccoli-paj som nu står i ugnen.

Vid tolv tiden kilade jag ner och hämtade Vivi. Promenad med sällskap är ibland mycket roligare än att gå själv! :)
Var nere vid sjön n sväng. Blåste en del där dock..men eftersom det typ är vivis favvo-ställe busade vi där en stund.

Nu ska jag kolla pajen och väcka mamma!

ha d!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: