ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 5 augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hej peeps!
.
Så, hur är det i idag då?! Har ni sol eller regn? Efter ett underbart väder med strålande solsken hela dagen igår så har det regnat mestadels idag. Eftersom vi visste om det så passade mamma, syster och jag att åka iväg och fixa lite inför min brors födelsedag imorgon. Svängde inom och handlade mat och lite så.. Jag hittade förresten världens snyggaste klocka inne på Jysk för endast 50 :-, så den fick följa med hem. Systern min köpte en vit, jag en svart.
Frågan är ju bara nu vart jag ska hänga upp den? Kanske dags att flytta hemifrån snart så att man kan göra lite som man vill.. !?
.
Kom hem vid tre tiden, och då vart det bara till att börja tömma bilen på alla varor.. hehe. Så tråkigt!
Käkade lite lunch och snörade sedan på mig skorna och gick bort och hämtade Vivi. Gissa vad som hände när vi gick?! Jo, dagens enda kraftiga regnskur, såklart. Hur lyckas jag tajma in det varenda gång?!
.
Har druckit kaffe och sitter nu och ser på en urgulig film. Prom heter den. Kan ju berätta senare om den var bra eller inte.. :)
.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: