ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 16 augusti 2011

Kategori: Allmänt

Goddag!
.
Sitter här med en bit nybakt sockerkaka. Vardagslyx! :)
.
Började dagen med en timmes promenad. Härligt väder idag! Dock verkar det som om solen kommer och går för just nu är det inte lika fint..
Hur som helst. Körde bort till vårdcentralen för att kolla upp mitt exem. Inget farligt alls utan det enda jag behöver göra är att smörja in området med en salva morgon o kväll. Besöket tog ungefär fem minuter. Dessuto har jag frikort så jag betalade ingenting! Det gillas.
Kom hem och bakade sockerkaka, hängde upp tvätten, fixade matlåda till imorgon, dammsög mitt rum och käkade lunch. Inte alls i den ordningen men det får ni ta ;)
.
Ska svälja kakan och sen blir det nog en promenad till.. Måste ju passa på att gå medans man kan! Snart börjar skolan igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: