ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 11 augusti

Kategori: Allmänt

Hej..
Jag glömde visst att blogga igår. Kan ju ursäkta mig med att jag var för upptagen med att se på film med Angelica och möla i mig popcorn. Vi såg "the book of Eli". Bra film, men jag saknar att se en snubbe som ska verka tuff o osårbar när han slår ner fok och faktiskt ÄR bad ass. Blir liksom lite av en off-effekt när snubben sen visar sig  vara en liten mjukis.. Men filmen var ändå klart sevärd!
.
Idag började jag jobba 7.00.. råkade jobba över en halvtimme så jag kom hem förs 12.40. Har hängt upp tvätten som jag slängde in i maskinen i morse. Tvätt : Check.
Har tuggat i mig ett äpple och funderar nu starkt på en rostad macka med mammas hemmagjorda jordgubbssylt. Det är bra grejer det ska ni veta. Funderar på att baka något med. Tänkte googla runt och se om ja hittar något roligt recept.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: