ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 12 december 2011

Kategori: Allmänt

Oj då.
Illa med uppdateringar här.
Kan ju bero på att jag haft en fruktansvärt slapp och ointressant helg!
Har varit ute och promenerat, ätit god mat, bakat kladdkaka, (ätit kladdkaka utan att kräkas efteråt, pluspoäng till mig!!), kollat på serien "the Secret Cirkel", tänk plugga men inte orkar, promenerat igen och soovit! :)
.
Idag var jag uppe och gick vid kvart i sju, sprnag till tåget och hade seminarie fram till elva, sprang till tåget, åkte hem. Tog en kort promenad innan jag jobbade 13-17.
Har käkat kvällsmat, var lite dum och tog vaniljsås till  kladdkakan, undrar om det är därför jag har lite ont i magen nu?
I vilket fall som helt.. har läst lite bloggar och tänkte dra på mig ytterkläder och knalla en runda till..
.
Peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: