ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 20 februari

Kategori: Allmänt

Heej.

Humöret är fortfarande inte på topp men bättre än igår.
Jag vet att jag verkligen inte borde tänka igenom gamla grejjer. Men hur lätt är det inte att vara efterklok?
Har iaf fått fina sms av Johanna. Lyckligt lottad jag är som  har en så fin vän :)

Idag då.
Gick ju och la mig redan klockan 01.23 i natt så klockan ringde vid 09.00. Käkade lite frukost och kilade sedan bort och städade hos A & B. Har kanske tjänat ihop till min kurslitteratur i LAU170. (nästa kurs alltså) Gött!! :) Har haft turen att kunna köpa alla böcker begagnade. Två har jag fått låna. Hur bra som helst. Äckligt dyrt med kurslitteratur annars jue :(

Har hunnit med en promenad i det underbara vädret och nu även lite fika. Kladdkaka o kaffe. Me like a lot!
Nu ska jag titta igenom lite anteckningar och sen blir det ett avnsitt Merlin med världens finaste syster.
Borde sätta lite koreografi sen med. Känns sjukt konstigt att inte åka o dansa idag (sporlov) Får tagga till som sjutton tills imorgon istället! :)

-K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: