ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

2:a januari 2011

Kategori: Allmänt


Hejsan hejsan!

Hade lite bloggtorka igår. Hände iof inte speciellt mycket roligt att berätta om igår heller.
har jag något kul att dela med mig av idag? Nä.
En liite kul sak som hände är att jag precis har varit ute och gått en runda utan att ha mp3n på. Det ni! ;) Visserligen låg den i jackfickan så jag var ju inte uta utan den..
Fantastiskt intressant inlägg det här alltså.

Annars då? Inledde det nya året med en ordentlig sovmorgon. Inte fel det inte. Nu kommer dock beslutsångesten smygandes. Usch vad jag hatar att inte veta vad som är bäst. Eller vad jag vill..
Hur som haver, ska ställa mig och stryka nu. Kanske går en runda till sen. Fint väder ute idag. Lite trist att det är så halt. Snorhalt.. faktiskt. Inte riktigt lika kul att promenera då.. men men. Vi får se.

Nu är strykjärnet varmt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: