ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onödiga listor

Kategori: Allmänt

Hur svarar du i hemtelefonen? aa, det är Katerine
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror på vem som ringer!
Ringer det mycket till dig? Nej
Ringer du mycket? Nej
Smsar du mycket? Nä, min telefonräkning ligger oftast på ca 70 :- i månaden
Vem ringde du senast? Mamma
Hur mycket pengar har du? Inte så mycket som jag skulle vilja ha...
Senast kramat och när? Kramar Agnes grattis på födelsedagen
Antal timmar sömn inatt? ca 8
Sov du ensam? Nä, Pyret låg i min säng ;)

Vad vill du ha just nu? mer pengar.. ?
Vem längtar du mest efter? mormor och morfar!

Vem vill du sova bredvid inatt? Pyret!
Vilken buss åker du oftast? 561 har jag åkt en gång.. annars åker jag nästan enbart tåg :)
Vilken årstid är det nu? Vinter

Vad åt du senast? En rostad macka
Är du polare med grannarna? Jnix
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? båda är hemma.. tror jag..
Vilken tid gick du upp imorse? 10.00
Vad gjorde du kl 2 inatt? plockade ur diskmaskinen
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar så att jag har vaknat i tid


Vad ska du göra efter det här? Sätta lite mer steg på koreografin till hip-hopen




Kommentarer


Kommentera inlägget här: