ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Promenad, jacka o middag

Kategori: Allmänt

Hej ni fina :)

haft en normalt händelselös dag. Dock var jag den första som gick upp imorse. Hann både vika ner tvätten, s täda toaletten och äta halva min frukost innan mamma kom ner. Det ni! Händer inte många gånger om året.

Tog en promenad, inte alls lika halt idag. Gött det! Dock ogillar jag alla bilar som kör fem centimeter ifrån en. Räcker ju att man vrider lite på sig så kör de över tårna..

Sen bar det av in till Håkans föräldrar för middag. Ungefär lika intressant och roligt som att stoppa strumpor... Passade dock på att lämna in min jacka när jag ändå var inne i stan. Dock fanns inte samma modell och de kunde inte laga dragkedjan, så jag fick bara pengarna tillbaka... surt! Jag som köper en ny jacka vart femte år ungefär och letar i veckor innan jag hittar en som faller mig i smaken.. Den här jackan tyckte jag riktigt mycket om med! Fick ju visserligen tillbaka hela summan, så förhoppningsvis hittar jag en ny jacka.. Det enda irriterande är ju att de flesta vinterjackorna är utsålda och det finns bara halvsnygga kvar på rean.

Sitter och kollar det sista avsnittet av Gossip Girl säsong 2.
Lite hederligt Teenage Drama a lá USA är precis vad som behövs just nu. (och kanske en jordnötskaka med?) :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: