ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

saturday

Kategori: Allmänt

nä men tjenna vad bra jag är på att blogga då. :P Eller, verkligen inte.
Kommer liksom aldrig på att något bra att skriva.
Som nu till exempel. Har suttit på bordet och gjort fyra inbakade flätor på mig själv. Är lite småsur för att de inte blev lika stora alla fyra.. Någon blev lite bredare.. jaja. Får se om de håller tills imorgon. Brukar kunna sova på dem utan några problem alls. Bra att ha lockigt hår där.. :)

Dagen då.
Tog en ordentlig sovmorgon. Käkade frulle och satte på en maskin tvätt.
Eftersom jag inte hade något speciellt alls att göra idag knallade jag bort och hämtade Vivi. Så SJUKT uppiggande att vara ute och gå med henne. Ett energi-knippe utan dess like. Jisses vad jag tycker om den hunden :) Synd att jag inte hinner gå med henne lika mycket nu. Jobb, kallt, halt och mörkt. Inget ultimat promenadväder kanske. Så jag passade på idag! Gick igenom skogen på andra sidan järnvägen.. kanske inte jättesmart eftersom jag då fick gå i djup snö. Tänkte ju inte på att det inte skulle vara upptrampat där, så det tog liite längre tid än vanligt. Men det var jättefint med all snö på träden. Kändes lite som att gå i funäsdalen.

nu tänkte jag bädda sängen innan jag tar en liiiiten promenad till. Kanske knycker en jordnötskaka... :)

Peace and Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: