ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Sunday Night

Kategori: Allmänt

hey babes!

haft en bra helg?! Min har varit toppen! :) Spenderade ju fm i fredags i Alingsås. pluggade lite, gick en runda med Vivi. Åkte in till Alingsås och lämnade tillbaka böckerna på Biblioteket. Åkte ner till Halmstad på em. :) Käkade mormors goda mat och klippte Erika. Såå kul att klippa någon man inte har klippt tidigare!

Lördagen spenderades genom att hänga hos mormor, fika hos kusierna och proppa i mig m&m. ;) Klippte mormor med. Måste ha klippt på rekordtid med.. jisses vad bra jag är då :P

Idag har jag mest suttit i en bil, gått en inirunda med systern min och haft dansklasser. Lyckasde pressa in lite "läxläsning mellan dansklasserna. Duktigt av mig va?!
Dansklasserna gick fin fint. Lyckdaes spela musiken direkt från mp3:n idag med. Skönt att slippa klabba med skivor.

Nu ska jag stryka innan det blir söndags.,-myts med en film. Har inga föreläsningar imorgon nämligen.

Peace and love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: