ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Våfflor, Frida o inga vantar

Kategori: Allmänt

Hej alla fina!

Hemkommen från en mycket trevlig kväll med Frida! :)
Väldigt goda våfflor.. men nästa gång blir det sushi! Jag är aningen nervös.. Jag har liksom alltid intalat mig att Sushi inte är min grej. Men det ska vi råda bot på!

Dagen började dock med att jag sprang ifrån mina vantar.. inget bra. Dagen avslutades dock mycket bättre!
Svängde inom några butiker också och fyndade en sportBH och en T-shirt. 150:- gick det på tillsammans.  Gilla!

Det som är bra med att pendla är att man har en halvtimme på tåget varje dag (enkel resa) som man spendera med att läsa en massa intressanta böcker. Som tillexempel Svedbergs bok om psykologi m.m. Sjukt bra! Då har man liksom en timmes pluggtid inplanerad varje dag.

Nu ska jag sova..

-Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: